Tellimisel
Koolitusi saab tellida nii eesti kui vene keeles, teemasid ja alateemasid ja nende valikut võib alati muuta tellija soovi järgi. Samuti on võimalik välja töötada just Teie asutuse jaoks unikaalse täienduskoolituse kava. Ak.tundi (tundide arvu saab muuta tellija soovi järgi).
Koolituse teema | Ak. tundi |
Emotsioonide psühholoogia praktilised aspektid. Emotsioonide psühholoogia praktilised aspektid: emotsioonid ja stress. |
8 |
Efektiivse kommunikatsiooni oskused. Kuidas mõista ja mõtestada kommunikatsiooni. |
6 |
Ajajuhtimine |
13 |
Hea teenindaja koolitus. Teenindustöö eripära. |
18 |
Meeskonnatöö |
13 |
Suhtlemine raske kliendiga Suhtlemisraskused klienditöös. |
12 |
Teenindamine eesti keeles. Teenindustöö eripära mitmekultuurilises keskkonnas. |
8 |
Organisatsiooni strateegia ja meeskonnatöö. Kaasaegse äriorganisatsiooni väliskeskkond ja organisatsiooni sisemine arengumootor (strateegia kujundamise välis- ja sisetegurid). |
16 |
Personali valik ja värbamine: tööandja silmade läbi. Tööandjate liigid personali vajaduse ja värbamisstrateegiate lõikes. Kas värvata uusi töötajaid või arendada neid oma töötajate hulgast? Kas otsida valmis töötajaid või koolitada ise? Kuidas koostada töökuulutust? Kuidas kontrollida tööandjat?
|
8 |
Arenguvestluste läbiviimine Arenguvestluse kasu juhile ja töötajale. |
8 |
Meeskonnatöö oskuste kujundamine Meeskonna loomise vajadus organisatsioonis; |
8 |
Konfliktide juhtimine Konfliktide tüübid organisatsioonides; |
6 |
Meeskonnatöö treening Meeskond ja meeskonnatöö. |
6 |
Suhtlemine eakatega Hea suhtlemise printsiibid. |
12 |
Minu töö tähendused ehk kuidas enda igapäevasele tööle tähendust leida ja end ning kolleege seeläbi motiveerida. Töötamine - rõõm või kohustus. Töörõõm viib paremate tulemusteni. Kuidas püsida rohkem "Saavutamise tsoonis"? Mitterahaline motiveerimine. |
6 |
Kuidas tunda ära valetaja? Teoreetilised lähenemised pettusele ja valetamisele; |
8 |
Õpetaja portfoolio koostamine 1.päev - 4 akadeemilist tundi: 1 ak.tund - sissejuhatus, kvalifikatsioonistandardi ja dokumentide vormistamise nõuete tutvustamine. 3 ak tundi - töö 2 rühmas (3-4) inimest: 3 kohustusliku kompetentsi käsitlemine edukate portfooliote näitel. Igas rühmas erinevad õppejõud ja 3 erinevat kompetentsi. Koduste ülesannete jagamine ja juhised iseseisvaks tööks. iseseisev töö 20 ak.tundi; |
52 |
Sissejuhatav koolitus õpetaja portfoolio kokkupanemisest õpetaja kutse taotlemiseks. Sissejuhatus, kvalifikatsioonistandardi ja dokumentide vormistamise nõuete tutvustamine, 6 kohustusliku kompetentsi käsitlemine edukate portfooliote koostamiseks, erinevate lähenemisviiside demonstreerimine, õpetajate eneseanalüüsi vajaduse ja võimaluse arendamise harjutamine |
13 |
Loovtöö (põhikoolis) ja praktilise töö (gümnaasiumis) ajakohased sisu- ning vorminõuded. |
6 |
Õuesõppe rakendamine alushariduses. Loodus ja tehiskeskkond meie ümber. Jätkusuutliku arengu sotsiaalsed aspektid. |
6 |
Lasteaiaõpetajate liikluskoolitus õuesõppena. Liikluskasvatus: mis see on ja milleks? Abimaterjalid riikliku õppekava elluviimisel. |
6 |
Eripedagoogika lasteaedade õpetajatele |
104 |
Eesti keele teise keelena õpetamise didaktika ja metoodika lasteaias |
4 |
Pedagoogiline dokumenteerimine - lapse arengu jälgimine, jäädvustamine ja analüüsimine. Õpetaja eneseanalüüs. |
6 |
Lapsest lähtuv mõtestatud õppimine ja areng alushariduses. |
6 |
Ettevõtluspedagoogika ja õpetaja kutsestandard õppeasutuses. Ülevaade ettevõtluspedagoogika arengutest Euroopas. Õppimine: multiintelligentsused, õpistiilid, eesmärgistamine (Bloom), õppematerjalid ja õppevara. Lõimitud aine- ja keeleõppe põhimõtted praktikas – ettevõtlikkust arendav lähenemine. Koolisisene ja koolidevaheline koostöö eriala, aine- ja keeleõpetajate vahel, koostöö partneritega. Ettevõtlikkusõppe üldpõhimõtted ning rakendamise võimalused erinevates vanuserühmades. Ettevõtlikkusõppe suhe ettevõtlus- ja majandusõppesse. Õpetaja kutsestandard ja ettevõtlusõpe – meeskonnatöö, analüüs, järgnevate tegevuste kavandamine, eneseanalüüs, tagasisidestamine. |
24 |
Laste pedagoogilis-psühholoogilise diagnostika ja töö koolivalmiduskaardiga. Pedagoogiline psühhodiagnostika kui arengu-korrektsiooni töö alus. Põhinõudmised laste psühhodiagnostiliseks uuringuks. Eetilis-moraalsed küsimused. Pedagoogilise psühhodiagnostika peamised meetodid ja metoodikad. Tunnetusliku arengu ja võimete diagnostika lastel. Tagasiside vormid vanematele ja õpetajatele. Koolivalmiduskaardi täitmine. |
52 |
Viha valitsemine. Enesevalitsuse kaotamise positiivsed ja negatiivsed tagajärjed. Agressiivsuse arenemise mudel. Vihastamine ja muutused käitumises. Mõtted enne vihastamist, vihaolukorras ja peale vihastamist. Ärritus ja seda kontrollimine. Lõdvestumine. Alternatiivsed käitumisviisid. Asjaliku käitumisviisi olemus. Asjalik vihaväljendus OTSE skeemi abil. Kriitika ja solvangu vaatlemine. Rühma surve käsitlemine. Rikkis heliplaadi meetod. |
36 |